Hibin organiseert in 2021 opnieuw de Fabrikant van de Toekomst-verkiezing. De verkiezing moest in 2020 vanwege covid-19 worden uitgesteld. De inzendingen die in 2020 zijn binnengekomen dingen in 2021 gewoon weer mee.
Fabrikanten kunnen innovatieve producten of processen ter beoordeling aanbieden. Zo'n innovatief product of proces mag maximaal twee jaar op de Nederlandse markt actief zijn. Ook bedrijven die hun nieuwe product of aanpak de komende tijd gaan lanceren, kunnen deelnemen.
Deelname is mogelijk in vier categorieën, die gekoppeld zijn aan de strategische doelen van Koninklijke Hibin: Versnelling van de bouw en renovatie-opgave, Minder primaire grondstoffen, Data voor stroomlijning van de bouwsector en Hindervrije bouwlogistiek. Naast de award voor de overall winnaar is er een award per categorie.
Fabrikanten kunnen zich met behulp van dit formulier aanmelden. Dat kan vanaf 2 maart 2021 en tot en met 2 april 2021.
Informatie over aanmelden
Let op: Wilt u meer innovaties aanmelden? Gebruik dan voor elke innovatie een nieuw formulier. overschrijf niet het maximaal aantal woorden, want dan is uw inzending niet geldig.
Afbeeldingen die uw innovatie illustreren, zijn welkom. Denk aan een foto van een eerste project, een prototype of een producttekening. Samen maximaal twee A4. Deze kunt u om technische redenen niet met dit formulier meezenden, maar wel separaat per email naar: info@hibin.nl Bij het toezenden van afbeeldingen geeft u Hibin automatisch toestemming om deze te publiceren i.h.k.v. de Fabrikant van de Toekomst 2021. NB - Andere bijlagen dan foto's worden niet meegenomen in de beoordeling.
Procedure
Uiterste inzenddatum: 2 april 2021. De jury onder leiding van Marjet Rutten maakt eind april 2021 de genomineerden bekend. Tijdens het Hibin congres Samen aan de Slag op 8 juni in Kamerik, worden de winnaars per categorie en de overall-winnaar bekendgemaakt.
De genomineerden dingen ook mee naar de publieksprijs. De online enquête daarvoor wordt door USP Marketing Consultancy van 8 juni t/m 2 juli 2021 opengezet. Genomineerden worden aangemoedigd om deelname aan de enquête voor de publieksprijs te ondersteunen via sociale media.
|